L’associació Atenes, juntament amb altres entitats, ha signat un comunicat sobre les possibles vulneracions dels drets de la ciutadania el pròxim 21 de desembre, dia en què se celebrarà un Consell de Ministres a Barcelona. Totes les entitats signants del comunicat s’ofereixen a ajudar i defensar la ciutadania en les accions de denúncia en un dia que es preveu una gran mobilització per mostrar el rebuig a la visita de l’executiu de Pedro Sánchez.

El comunicat que han signat les entitats és el següent:

Els/les juristes dels col·lectius signants informem que el proper dia 21 de desembre de 2018 serem presents a peu de carrer d’arreu del país amb l’objectiu d’informar i vetllar perquè es respectin els drets fonamentals, i observar possibles vulneracions de drets de la ciutadania, tot reservant-nos les accions de denúncia, si s’escau.

Així mateix, recordem:

• No declarar sense la presència d’un/una advocat/da.
  • Dret a no declarar.
  • Defensa els teus drets fonamentals pacíficament.

Les entitats que han signat el comunicat són, a més d’Atenes, les següents: Coordinadora de l’Advocacia Catalunya, Assocació de Juristes pels Drets Humans del Maresme, +Drets HUMANS, Dret defensa Girona, Juristes de l’Assamblea Nacional de Catalunya, Associació Drets, Juristes per les Llibertats, Advocacia per la Democràcia Lleida, Associació Constituïm, Associació Querellants per la República, Associació Juristes pels Drets Humans, Associació Advocats Voluntaris 1O, Associació Compromesos, Juristes per la República Tarragona i Comissió dels Drets Fonamentals Icavic.

Deixar un comentari